Praag - Reisverslagen van Frank Craeghs - WaarBenJij.nu Praag - Reisverslagen van Frank Craeghs - WaarBenJij.nu

Praag

Vandaag is het reeds woensdag. Overmorgen volgt de terugreis en de reden waarom ik niet eerder op deze pagina's terecht kon, is omdat het niet onmiddellijk lukte en daarom zocht ik maar niet verder. Dadelijk probeer ik nog de verslagen van Krakau terug te vinden, maar nu ga ik eerst de kapstokken verwoorden waaraan ik hopelijk later mijn meer gedetailleerde beschrijving kan ophangen. Wanneer ik meer tijd heb, want we worden vandaag verondersteld om 11u45 te verzamelen voor de boottrip. We zijn afgelopen zaterdag vertrokken uit Eindhoven om 9u `s morgens. De voorziene tijd was 8u30 en een kwartier eerder op de parking aan de Tongelreep aanwezig te zijn. Marc bracht me en was om 7u thuis. De bus liet echter op zich wachten en arriveerde pas om 9u. One2gethertravel. 12u reistijd, gearriveerd om 21u `s avonds 10 u busreis + 2 u stops. Groot **** hotel internationaal 8 verdiepingen sauna zwembad rfitness eetruimte internethoek nog aankomstdiner daar op kamer kamer vr alleengebruik `s anderendaags stadswandeling `beneden`Praag busreis ernaartoe hele dag regen gn foto`s lokale nederlandstalige gids - bespreking adhv. kaartje - 17u oppikken Engelenbrug - stadsbeschrijving - Maandag tocht nr buiten Praag lunch altijd voorzien kasteel op beboste heuveltoprots dinsdag stadswandeling Praag boven Donau - burcht vgl. dom Keulen vele koninlijke en pauselijke paleizen en residenties terug aan benedenzijde + bezoek aan klokketoren
vandaag boottocht
reisgezelschap beschrijven
prijsvgl.
welke taal gebruiken inTsechie
geschiedenis
geldgebruik
vele hotelgasten - alle nationaliteiten

Recente Reisverslagen:

Frank

Actief sinds 27 Feb. 2010
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 18109

Voorgaande reizen:

18 Mei 2013 - 24 Mei 2013

2de reisdag - 1ste dag New York met Sunwave.de

18 Mei 2013 - 24 Mei 2013

1ste dag - heenreis; 6 dgn New York met Sunwave.de

22 December 2012 - 28 December 2012

Praag

30 November 2012 - 03 December 2012

Krakow 1ste, 2de, 3de & 4de dag

25 Februari 2012 - 03 Maart 2012

skireis Saas-Almagell

02 Juli 2011 - 09 Juli 2011

Tenerife

05 Mei 2011 - 08 Mei 2011

Hamburg

24 Juli 2010 - 22 Augustus 2010

Mijn eerste reis naar China

Landen bezocht: